Arrow Terug

Houtum Kermis

Om het 50 jarig bestaan te vieren mocht ik een nieuw logo ontwerpen en de affiches en visuals voor de komende editie voorzien.

Mockup of Houtum Kermis

Het project

Nieuwe merkidentiteit voor Houtum Kermis

Houtum Kermis kwam naar mij met de vraag of ik hun merkwaarde kon upgraden voor hun 50e verjaardag. Zo waren ze op zoek naar een kleurrijk, herkenbaar en tijdloos logo. Opvallen, maar toch professioneel blijven, dat was het doel. Naast het maken van een nieuw logo werd me ook gevraagd om de ontwerpen voor de volgende editie te maken.

De organisatie was op zoek naar 2 affiches, 2 omslagfoto's en een ontwerp voor inkomkaarten. Op deze visuals moest het logo steeds prominent aanwezig zijn, uiteraard moest alle info ook zeer duidelijk zijn. Ik moest dus proberen om een balans te creƫren met het felle logo. Dit heb ik gedaan door een donkere achtergrond te gebruiken. Zo sprong het logo meteen in het oog en was alle info steeds goed leesbaar.

Door de felle kleuren van het logo volledig door te trekken in het design, vormen de ontwerpen een mooi gestructureerd geheel. Bovendien is door het gebruiken van deze kleuren ook meteen de hiƫrarchie duidelijk.

Ontdek het evenement zelf

Een opgemaakte foto en een leuke tekst? Allemaal goed en wel, maar de volledige ervaring van het evenement, die krijg je pas bij het live zien op het internet. Bekijk hem in zijn volle glorie via de onderstaande link.

Bekijk het evenement

Interesse in dit project?

Neem contact op voor een gelijkaardig project of vrijblijvend advies voor je website.

Contacteer me